stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20110608

Post 92 : Katak Oh Katak!


korang boleh anggap aku buat apa yg mamat ni buat
tapi korg bole bayangkan tak kalau yg dalam gelas tu bukan air
tapi BERUDU!
haha
itulah yg jadi kat aku masa darjah 3
satu hari tu,
aku dgn member aku pg tangkap berudu dkt longkang
memang hobi kitorg tangkap2 binatang ni
then kitorg letak dlm satu bekas ni
bagi kitorg, berudu ni comel
haha
tak silap aku dlm bekas tu ada 6 ekor kot berudu
then member aku ckp air dlm bekas tu byk sgt
so aku pun sedut lah air tu
act masa dkt sekolah, aku ada nampak sorg tukang kebun ni sedut air dlm bekas sikit guna getah paip then air tu keluar sendiri
apa nama proses tu?
hmm....air pressure kot
mampus ah.tak penting
then aku pun sedut lah
sedut punya sedut, tetibe tertelan air sikit
rupa2nya proses tu tak jadi
aku pun give up dan tgok balik dlm bekas tu
then aku dgn member aku perasan yg berudu dlm tu hilang sekor
haha.korg agak apa yg jadi?
YA BETUL!
aku tertelan
lepas tu aku balik rumah termuntah-muntah
esoknya,
kitorg tangkap lagi berudu lain :)



*bole bayangkan tak kalau korang tertelan binatang ni?

No comments:

Post a Comment