stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20110608

Post 91 : Perahu Panjang


ini perahu panjang @ Dragon Boat
nampak macam senang kan nak row boat ni?
aku pun bajet macam tu jugak mula-mula
tapi lepas aku try
SUMPAH PANCIT GILA!!
act aku try benda ni sebab ada match
tapi last2 aku tak masuk pun
sebab apa?
haha
sebab nak balik rumah awal
*kesian member-member aku
so, diorg pun masuk pertandingan tu tanpa aku
diorg lawan dgn team from Pahang, Kelantan dgn Terengganu
last-last, diorang kalah
*sebab takde aku kot :)
tapi, even kalah pun
kitorg takde ah malu sangat
sebab kitorg baru practise tak sampai seminggu kot
tengok lah tahun depan
CONFIRM FIRST!!

WATCHOUT LAH PRECINT 8

No comments:

Post a Comment