stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120316

Post 201 : vete a la mierda hijo de puta!



dalam hidup korang, pernah tak korang rasa dipergunakan?
WTF wehh?
aku paling benci orang yang mempergunakan orang lain untuk kebaikan sesetengah pihak
sumpah paling sial doh macamtu
masa diorang perlukan something, punya lah buat baik bagai
tapi bila dah dapat, woahh!
semua benda dia lupa, seronok hidup kau eh?
cakap terimakasih pun tak
aku pernah kena and because of that aku buat post ni
maybe ada antara korang yang baca rasa benda ni takde kaitan dengan korang
but still, terpulang pada korang
aku just nak cakap, aku dah menyampah dengan organisasi kita
*fahamfaham je la
sebenarnya aku support korang pun sebab ketua kita
tapi kalau korang still buat taik,
lepas ni jangan salahkan aku kalau aku dah tak support korang punya activity
petangpetang kalau korang kacau aku masa aku tidur memang aku dah takbagi muka
straight aku bagi kaki-.-
memang dah lama aku sabar dengan korang
wehh
korang pernah fikir perasaan orang tak?
eventhough aku ni nampak macam heartless and macam takpernah ada problem, sebenarnya aku terasa gila dengan  korang
tapi aku just cerita dekat a few batchmates
memang ada masa aku boleh let go semua benda
tapi ada jugak masa yang aku takboleh tahan dan maybe aku boleh burst
who knows?
so the moral of the story, lepas ni jangan kacau aku lagi
anggap je aku tak wujud dalam organisasi kita

*untuk korang yang baca, jangan tanya siapa dan apa

No comments:

Post a Comment