stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120415

Post 205 : alaa chenkt!


"alaaaa chenktt!!"
perkataan itulah yang selalu digunakan ketika kitorang terserempak atau ternampak muka yang handsome ni
yeah, dialah Akmal Haziq
orang yang member korang asyik cerita tu
dia yang ajar aku add maths
sebab apa? sebab dia ni pandai gila
setiap kali exam confirm top 3 batch
tahniah chenkt
oh, chenkt ni cassanova
dia memang market tahap gaban
awek tukartukar
sebab tu aku letak gambar besar nakmati ni sebab nak bagi korang tengok betapa handsomenya insan yang bernama Akmal ni
*gurau la chenkt :')
ya, memang dia player rugby pun, takpayah nak tanyatanya
dia hebat, hit orang confirm melayang orang tu
walaupun sizing besar, dia laju
and yang paling penting dia lagi rajin riadah than aku.haha
even muka ni lah yang selalu menyemak kat atas katil aku setiap hari, aku tak kisah pun sebab he's one of my best friend :')
payung aku adalah hobi dia
menyanyi pun hobi dia jugak.haha
btw, chenkt ni die-hard fan of Alessana
hari-hari dok cerita pasal ke'best'an Alessana tu.haha
btw, hari tu aku janji dengan kau nak main rugby dengan kau kan?
haha, esokesok laa chenkt
aku dah bersara la, dah malas nak pegang bola rugby lagi
lagipun aku takgempak macam kau :P

SO,GOODLUCKSPMBROTHAA!



No comments:

Post a Comment