stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120414

Post 204 : Movie Marathon !

okay
semalam lepas buat homework BI
aku teringat yang aku pernah berhajat nak tengok satu movie ni
tajuk, Cirque du Freak : The Vampire Assistant
so aku terus Google
aku try type "watch cirque du freak"
and then keluar link untuk ke web ni:



oh, URL?
so dia ada bagi list web yang ada cerita tu and yeah
aku dapat tengok cerita tu
so, habis cerita The Vampire Assistant, aku usha pulak movie lain
antaranya:

TOWER HEIST


okay, starting macam hambar sikit
tapi bila Eddie Murphy dah start beraksi, memang lawak gila
tapi bagi aku cerita ni banyak moral values tapi action kurang
but still, sumpah Eddie Murphy terbaik (Y)

NO STRINGS ATTACHED




starting aku dah nak gelak,
then dia dah start jadi bosan sikit
then sampai part tengah, tiba-tiba cerita lawak bertukar jadi romantic
romantic tahap karma-.-
memang paling syahdu ah cerita ni
esp part Adam call Emma kat depan hospital
and 1 je aku nak cakap; Natalie Portman 'hot' gila dalam cerita ni :)


CIRQUE du FREAK : THE VAMPIRE'S ASSISTANT




yeah,
at last aku dapat tengok this movie
overall, best
takde lah bullshit mana macam yang Tajim cakap
tapi yang menyedihkan,
ending pulak macam taik-.-
tergantung macamtu je
tapi aku ada baca dekat internet, filem ni ada sequel
so, tunggu je lah nanti
oh, and aku baru perasan yang watak Steve dilakonkan oleh Josh Hutcherson
alaa, yang berlakon jadi Peeta Mellark dalam The Hunger Games tu-.-
just dalam this film, dia muda sikit


I AM NUMBER FOUR 




movie ni memang terbaik!
Alex Pettyfer memang style
Dianna Agron memang jambu
and kuasa Number Four memang gempak
aku paling suka part dia burst kat dalam hutan sebab dah selamatkan Sara (Dianna Agron)
btw, ending pun agak tergantung
tapi dengar cer ada sequel jugak


GHOST RIDER 2 : SPIRIT OF VENGEANCE




kejap,
nak aku cerita jugak ke pasal Johnny Blaze?
semua orang tau kan dia macamana
memang takpayah nak cerita panjang
dengan sut yang menggelegak bila dia bertukar,
dia memang gempak gilaa!


GET HIM TO THE GREEK




cerita ni aku baru je habis tengok,
act cerita ni sambungan filem Forgetting Sarah Marshall
and memang jalan cerita mulamula aku takfaham
btw almost keseluruhan movie diorang mencarut
tapi memang lawak gila cara diorang mencarut
esp masa Aaron Green (Jonah Hill) nak masukkan dadah dalam punggung dia sebab Aldous Snow (Russel Brand) suruh, macamacam dia cakap
oh, lupa nak bagitau
Aldous Snow ni rockstar tapi perangai macam sial
lagu-lagu dia best gila tapi lirik entah apa-apa
memang lawak gila lirik lagu dia.haha
korang kena tengok filem ni, serious!

No comments:

Post a Comment