stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20110903


HEY YOU!
YEAH YOU
bodoh, takfaham-faham lagi
ENGKAU LA!



ohh, seronok kau buat cerita eh?
haha
kalau kau dah menyangap sangat member aku pun,
takpayah la buat cerita macam tu
sedih aku mendengarnya
weh cik adik,
kalau kau suka kat member aku
patutnya kau buat baik la dengan aku
baru la senang nak tackle kawan aku
apa la barai sangat kau ni ha?
nasib baik la ada 'orang' cerita dekat aku pasal kau
*kepada 'orang' tu, thanks lah ye :)
wahai cik adik yang manis jelita,
*act aku tgok dp FB dia takdela lawa, macam an**i** ade la
ooopss. sorry.haha :D
weh minah,
kalau kau nak gaduh pun,
carik orang lain ah
aku tak bole ah gaduh dengan kaum kau
*cehh
tapi kalau setakat nak 'sembur' kau dekat depan orang ramai tu bole la
lagipun aku dah expert bab-bab fire orang ni
okaylah cik adik,
aku nak mintak maaf kalau AKMALASYRAF ada buat salah kat hang
apa?
hang pun nak mintak maaf?
haha
BOLEH JALANN LA!!

No comments:

Post a Comment