stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20110916

Post 121 : Minggu Yang Malang

minggu ni merupakan antara minggu paling malang bagi aku dalam tahun 2011
takpernah lagi dalam hidup aku, aku ditimpa macammacam incident dalam satu minggu-.-

ISNIN

aku kena buat homework dekat luar class (sebab tak siap) then kena marahmarah dengan cikgu-.-

SELASA

nothin happened di siang hari (nasib baik aku tak ponteng class pagi tu) but aku hilang sorang kawan pada malam hari-.-

RABU

wah! cikgu tuduh aku tidur dalam class then aku kena berdiri, lepas tu dia fire aku cukup-cukup sebab markah exam aku rendah-.-

KHAMIS

hari ni ada ceramah dengan ex-pengetua sekolah
ramai yang tidur tapi aku tak berapa mengantuk so aku baca paper
tibatiba semua orang pandang aku
aku pun pandang la depan
ruparupanya penceramah tu suruh aku berdiri!
korang boleh bayangkan tak dalam satu dewan yang penuh dengan orang yang tengah dengar ceramah
tiba-tiba penceramah suruh kau berdiri sebab dia kata tak hormat majlis
segan doh!!
then, cikgu-cikgu dan student semua pandang kau
sumpah masa tu kau akan rasa macam nak terjun laut-.-

...5 jam kemudian...

okay, majlis dah habis
sekarang aku nak balik rumah
wahh! seronok gila.haha
okay, bukak dompet
alaa, ada rm70 je
takpetakpe, makan dulu
lepas makan gerak putrajaya sentral
masa tu dalam pukul 7.30p.m
and kitorang confident tiket ada lagi
tiba-tiba dapat satu text
"weh, ticket pergi JB semua dah habis"
SHIT!!
kitorang pun gerak TBS
woah!!ramainya orang!
memang dapat la ticket kalau macam ni
aku dengan member aku pun pergi usha dekat kiosk yang jual ticket
DAMN!
ticket paling awal pun pukul 12p.m hari jumaat
last-last,
kitorang balik Melaka sebab member aku ajak balik rumah dia
*kalau tak memang menapak ah aku balik Johor-.-

JUMAAT

fortunately, nothin happened yet:)

No comments:

Post a Comment