stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20110903

Post 119 : untunglaaaah..


untunglah kau hot
*bajet hot
asal kau update status FB je berpuluh orang like
asal upload gambar je beratus org usha
tapi kau ingat aku kesah?
wa talak kesah la bro!
kau takpayah nak bajet sangat ah dengan aku
alaa,
setakat gambar macam tu aku pon bole lawan la
nanti aku upload gambar aku korek hidung
CONFIRM ramai orang usha.haha
come on lah bro,
kita kawan dah lama la
so, takpayah nak sombong dgn aku la
weh manusia,
Tuhan dah jadikan kau sempurna fizikal tu bersyukur ah
takpayah nak kutuk-kutuk orang
ye, ye aku tau
aku tau aku tak se'market' kau
tapi dah mulut aku, aku punya suka ah nak cakap apa
asal? takpuas hati?
takpayah nak bajet kau kacak/hot sangat ah
beruk jiran belah pakcik tiri aku punya anak lagi handsome dari kau lah s**l!

so, aku nak ingatkan kat sini,
kepada sesiapa yang rasa dia tu 'hot' sangat
takpayahlah lupa member,
sudi-sudilah kawan dengan kami yg tak 'hot' ni




No comments:

Post a Comment